Διαθέσιμα μαθήματα

Το παρόν πρόγραμμα στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων σε βασικά θέματα που εμπίπτουν στις επιστημονικές περιοχές της Ψυχολογίας και της Συμβουλευτικής, ειδικά σχεδιασμένα και επιλεγμένα από τον χώρο της Σχολικής Εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα στοχεύει στο να παρουσιάσει τις βασικές προσεγγίσεις και τις σύγχρονες περιοχές αιχμής που απασχολούν την Ψυχολογία και την Συμβουλευτική και συνδέονται με τη Σχολική Ζωή.

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σας καλωσορίζει σε ένα ακόμα εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Το παρόν τετραετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «’Αλυπίας Τέχνη – Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία» αρθρώνεται σε τέσσερεις αυτόνομους ετήσιους κύκλους (Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV). Η διάρκεια του κάθε κύκλου είναι  10 μήνες (ένα ακαδημαϊκό έτος), που αντιστοιχούν σε 60 ECTS και συνολικά για τους τέσσερεις κύκλους σε 240 ECTS.
Οι εκπαιδευόμενοι, τελειώνοντας τον κάθε κύκλο, έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, να  προχωρήσουν στον επόμενο κύκλο, με στόχο να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις ή/και να ειδικευτούν στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική. Με την ολοκλήρωση του κάθε κύκλου οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης, ενώ η επιτυχής ολοκλήρωση και των τεσσάρων κύκλων του εκπαιδευτικού προγράμματος οδηγεί στη λήψη Πιστοποιητικού Εξειδίκευσης από το Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Σκοπός του εκπαιδευτικού Προγράμματος Εξειδίκευσης στη Σχολική Νοσηλευτική είναι η εξειδικευμένη εκπαίδευση και κατάρτιση των νοσηλευτών που επιθυμούν να εργασθούν ή εργάζονται ήδη σε σχολεία, ώστε να παρέχουν αποτελεσματική, ισότιμη, ασφαλή, επικαιροποιημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη νοσηλευτική φροντίδα υγείας σε μαθητές και άλλα μέλη μιας σχολικής κοινότητας.

The Education and Lifelong Learning Center of University of Thessaly organizes and implements the Educational Programme «Blended Learning Training Programme In Hyperbaric Oxygen Therapy and Diving Accidents» . The purpose of the training program is to educate participants in Diving Medicine and Hyperbaric Oxygen Therapy. The program aims to educate and train participants by enabling them to provide information services (Diving and Hyperbaric Health Education), support of a diving accident and Hyperbaric Oxygen treatment.
 
The ultimate goal of the program is to provide knowledge on issues related to the organization, operation and management of Diving and Hyperbaric Medicine Units. Moreover another goal of this blended training course is to prepare participants to apply Hyperbaric Oxygen Therapy safely as well as treating diving accidents appropriately inside health services.

Η επιμορφωτική δράση έχει τίτλο «Διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και Ομάδες Δράσης, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τη διδασκαλία Δεύτερης Γλώσσας» και θα λάβει χώρα διαδικτυακά από 8 έως 12 Ιουνίου.

Η δράση αποσκοπεί στην εναρμόνιση του πλαισίου διδασκαλίας της ΕΝΓ με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (CEFR), της κατάρτισης διδασκόντων και της αξιολόγησης των διδασκομένων και ειδικότερα στη δημιουργία ομάδων δράσης σύμπραξης μεταξύ ακαδημαϊκών και άλλων φορέων.

Διοργανώνεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Παν/μίου Θεσσαλίας και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML) και τη Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων (Τμήμα Διεθνών Σχέσεων) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.). Υπεύθυνη διοργάνωσης της επιμορφωτικής δράσης είναι η κα Γαλήνη Σαπουντζάκη, επίκουρη καθηγήτρια γλωσσολογίας της ΕΝΓ, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με  γνωστικό αντικείμενο την περιγραφή και τη διδακτική μεθοδολογία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.

Επιμορφωτές της δράσης είναι οι συνεργάτες του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών, καθηγητής Christian Rathmann (University of Berlin) και καθηγήτρια Lorraine Leeson (Dublin University), επιστήμονες με επιστημονικό κύρος, υψηλή εξειδίκευση στο θέμα και συμμετοχή στην Κοινότητα των Κωφών, ενώ ως προσκεκλημένοι ομιλητές θα συμμετάσχουν διαδικτυακά οι έμπειροι ερευνητές και δάσκαλοι ΝΓ σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, κκ. Carmen Grenham ,Thomas Geissler, Andreas Bittner.

Η δράση θα έχει όχι μόνον ενημερωτικό αλλά και συμμετοχικά ερευνητικό χαρακτήρα, καθώς απευθύνεται σε άτομα και φορείς με δυνατότητα πολλαπλασιασμού της παρεχόμενης γνώσης

Το πρόγραμμα έχει γενικό σκοπό την ανάπτυξη εξειδικευμένων γλωσσολογικών και παιδαγωγικών γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων για την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στο νηπιαγωγείο, εντάσσοντας και τα Αγγλικά ως γλώσσα σύνδεσης γλωσσών και πολιτισμών. Το πρόγραμμα ανταποκρίνεται στις επίκαιρες ανάγκες που προκύπτουν από τη σημασία της πολυγλωσσίας στη σύγχρονη κοινωνία και εκπαίδευση και την επαφή διαφορετικών γλωσσών και πολιτισμών στο σχολείο, αξιοποιώντας και την αγγλική γλώσσα ως γλώσσα-γέφυρα.

Στοχεύει στην παροχή μιας ολοκληρωμένης, εξειδικευμένης συν-επιμόρφωσης για την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσα από τη σύγχρονη πολυγλωσσική προσέγγιση, με άξονες, από τη μία, τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του νηπιαγωγείου και, από την άλλη, την κατάλληλη, λειτουργική ένταξη και ανάπτυξη της Αγγλικής γλώσσας σε αυτό. 


Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε θέματα Ιατρικής των Καταδύσεων και Υπερβαρικής Οξυγονοθεραπείας

Το πρόγραμμα στοχεύει στο να επιμορφώσει και να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες δίνοντας τους τη δυνατότητα να παρέχουν υπηρεσίες ενημέρωσης (Καταδυτικής και Υπερβαρικής  Αγωγής Υγείας), υποστήριξης ενός καταδυτικού ατυχήματος και  θεραπείας  με Υπερβαρικό Οξυγόνο.

Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι η αποκόμιση γνώσεων σε θέματα που αφορούν στην οργάνωση, λειτουργία και management των Μονάδων Καταδυτικής Υπερβαρικής Ιατρικής, οι οποίες διαθέτουν Υπερβαρικούς Θαλάμους και ως κύριο αντικείμενο τους έχουν την κλινική εφαρμογή της Υπερβαρικής Οξυγονοθεραπείας και την αντιμετώπιση των Καταδυτικών Ατυχημάτων με ασφάλεια και ποιότητα στους χρήστες των παρεχόμενων  υπηρεσιών Υγείας.

Γλωσσολογική Προσέγγιση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας

Σκοπός του εκπαιδευτικού Προγράμματος Εξειδίκευσης στη Σχολική Νοσηλευτική είναι η εξειδικευμένη εκπαίδευση και κατάρτιση των νοσηλευτών που επιθυμούν να εργασθούν ή εργάζονται ήδη σε σχολεία, ώστε να παρέχουν αποτελεσματική, ισότιμη, ασφαλή, επικαιροποιημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη νοσηλευτική φροντίδα υγείας σε μαθητές και άλλα μέλη μιας σχολικής κοινότητας.

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σας καλωσορίζει σε ένα ακόμα εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Το παρόν τετραετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «’Αλυπίας Τέχνη – Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία» αρθρώνεται σε τέσσερεις αυτόνομους ετήσιους κύκλους (Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV). Η διάρκεια του κάθε κύκλου είναι  10 μήνες (ένα ακαδημαϊκό έτος), που αντιστοιχούν σε 60 ECTS και συνολικά για τους τέσσερεις κύκλους σε 240 ECTS.
Οι εκπαιδευόμενοι, τελειώνοντας τον κάθε κύκλο, έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, να  προχωρήσουν στον επόμενο κύκλο, με στόχο να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις ή/και να ειδικευτούν στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική. Με την ολοκλήρωση του κάθε κύκλου οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης, ενώ η επιτυχής ολοκλήρωση και των τεσσάρων κύκλων του εκπαιδευτικού προγράμματος οδηγεί στη λήψη Πιστοποιητικού Εξειδίκευσης από το Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Το παρόν πρόγραμμα στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων σε βασικά θέματα που εμπίπτουν στις επιστημονικές περιοχές της Ψυχολογίας και της Συμβουλευτικής, ειδικά σχεδιασμένα και επιλεγμένα από τον χώρο της Σχολικής Εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα στοχεύει στο να παρουσιάσει τις βασικές προσεγγίσεις και τις σύγχρονες περιοχές αιχμής που απασχολούν την Ψυχολογία και την Συμβουλευτική και συνδέονται με τη Σχολική Ζωή.

Το παρόν πρόγραμμα αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξειδικευμένης επιμόρφωσης Ελλήνων φυσικοθεραπευτών στο κλινικό πεδίο των ΜΕΘ.

Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι ο εμπλουτισμός της γνώσης με ανάπτυξη νέων και  βελτίωση υπαρχόντων επαγγελματικών δεξιοτήτων των φυσικοθεραπευτών, με στόχο τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών υγείας στους ασθενείς που νοσηλεύονται στις ΜΕΘ της χώρας και του εξωτερικού.

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σας καλωσορίζει σε ένα ακόμα εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Το παρόν τετραετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «’Αλυπίας Τέχνη – Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία» αρθρώνεται σε τέσσερεις αυτόνομους ετήσιους κύκλους (Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV). Η διάρκεια του κάθε κύκλου είναι  10 μήνες (ένα ακαδημαϊκό έτος), που αντιστοιχούν σε 60 ECTS και συνολικά για τους τέσσερεις κύκλους σε 240 ECTS.
Οι εκπαιδευόμενοι, τελειώνοντας τον κάθε κύκλο, έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, να  προχωρήσουν στον επόμενο κύκλο, με στόχο να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις ή/και να ειδικευτούν στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική. Με την ολοκλήρωση του κάθε κύκλου οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης, ενώ η επιτυχής ολοκλήρωση και των τεσσάρων κύκλων του εκπαιδευτικού προγράμματος οδηγεί στη λήψη Πιστοποιητικού Εξειδίκευσης από το Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος εξειδίκευσης στη φροντίδα του σακχαρώδη διαβήτη είναι η εξειδικευμένη εκπαίδευση και κατάρτιση των νοσηλευτών που είτε εργάζονται ήδη, είτε ενδιαφέρονται να εργασθούν με ασθενείς οι οποίοι πάσχουν από διαβήτη ώστε να παρέχουν αποτελεσματική, ισότιμη, ασφαλή, επικαιροποιημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη νοσηλευτική φροντίδα υγείας στα άτομα αυτά.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης με 24 ECVET Η διάρκεια του προγράμματος είναι 365 ώρες (9 μήνες) .

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε θέματα Ιατρικής των Καταδύσεων και Υπερβαρικής Οξυγονοθεραπείας

Το πρόγραμμα στοχεύει στο να επιμορφώσει και να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες δίνοντας τους τη δυνατότητα να παρέχουν υπηρεσίες ενημέρωσης (Καταδυτικής και Υπερβαρικής  Αγωγής Υγείας), υποστήριξης ενός καταδυτικού ατυχήματος και  θεραπείας  με Υπερβαρικό Οξυγόνο.

Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι η αποκόμιση γνώσεων σε θέματα που αφορούν στην οργάνωση, λειτουργία και management των Μονάδων Καταδυτικής Υπερβαρικής Ιατρικής, οι οποίες διαθέτουν Υπερβαρικούς Θαλάμους και ως κύριο αντικείμενο τους έχουν την κλινική εφαρμογή της Υπερβαρικής Οξυγονοθεραπείας και την αντιμετώπιση των Καταδυτικών Ατυχημάτων με ασφάλεια και ποιότητα στους χρήστες των παρεχόμενων  υπηρεσιών Υγείας.

Το πρόγραμμα έχει γενικό σκοπό την ανάπτυξη εξειδικευμένων γλωσσολογικών και παιδαγωγικών γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων για την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στο νηπιαγωγείο, εντάσσοντας και τα Αγγλικά ως γλώσσα σύνδεσης γλωσσών και πολιτισμών. Το πρόγραμμα ανταποκρίνεται στις επίκαιρες ανάγκες που προκύπτουν από τη σημασία της πολυγλωσσίας στη σύγχρονη κοινωνία και εκπαίδευση και την επαφή διαφορετικών γλωσσών και πολιτισμών στο σχολείο, αξιοποιώντας και την αγγλική γλώσσα ως γλώσσα-γέφυρα.

Στοχεύει στην παροχή μιας ολοκληρωμένης, εξειδικευμένης συν-επιμόρφωσης για την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσα από τη σύγχρονη πολυγλωσσική προσέγγιση, με άξονες, από τη μία, τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του νηπιαγωγείου και, από την άλλη, την κατάλληλη, λειτουργική ένταξη και ανάπτυξη της Αγγλικής γλώσσας σε αυτό. 


Σκοπός του εκπαιδευτικού Προγράμματος Εξειδίκευσης στη Σχολική Νοσηλευτική είναι η εξειδικευμένη εκπαίδευση και κατάρτιση των νοσηλευτών που επιθυμούν να εργασθούν ή εργάζονται ήδη σε σχολεία, ώστε να παρέχουν αποτελεσματική, ισότιμη, ασφαλή, επικαιροποιημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη νοσηλευτική φροντίδα υγείας σε μαθητές και άλλα μέλη μιας σχολικής κοινότητας.

Σκοπός του εκπαιδευτικού Προγράμματος Εξειδίκευσης στη Σχολική Νοσηλευτική είναι η εξειδικευμένη εκπαίδευση και κατάρτιση των νοσηλευτών που επιθυμούν να εργασθούν ή εργάζονται ήδη σε σχολεία, ώστε να παρέχουν αποτελεσματική, ισότιμη, ασφαλή, επικαιροποιημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη νοσηλευτική φροντίδα υγείας σε μαθητές και άλλα μέλη μιας σχολικής κοινότητας.